Renginių grafikas
logo renginiu planas
UTA
ugdymo turinio atnaujinimas
TŪM
Tūkstantmečio mokyklų programa
ĮTRAUKUSIS
Itraukusis ugdymas
PROFESINIS ORIENTAVIMAS
profesinis
Pagalba
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: (8 385) 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
UKRAINIEČIAMS
Sveikinimas
Mokymai apie psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevenciją
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras, Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas, Jaunimo reikalų departamentas, Ugdymo plėtotės centras ir Zarasų švietimo centras organizavo mokymus apie psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevenciją. Mokymai vyko Zarasų švietimo centre. Šie mokymai grįsti tarpinstitucinio bendradarbiavimo principu, kuriuos vykdė psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevenciją koordinuojančių ir vykdančių institucijų lektoriai. Mokymuose dalyvavo savivaldybės Vaiko gerovės, narkotikų kontrolės komisijų nariai, ugdymo įstaigų Vaiko gerovės komisijų nariai, policijos, socialinių paslaugų centro atstovai, klasių vadovai ir kiti specialistai dirbantys prevencijos srityje.
Metodinis susitikimas su lektoriumi Andreas Rodenbeck
Į Zarasų švietimo centre vykusį rajono vokiečių kalbos mokytojų metodinį renginį atvyko Goethes instituto švietimo ekspertas ir populiarus Lietuvoje lektorius Andreas Rodenbeck. Pedagogai klausėsi paskaitos „Pagrindiniai mokymo principai kiekvienam užsienio kalbų mokytojui“ ir diskutavo apie sėkmingą užsienio kalbos mokymą/si. Iš lektoriaus pateiktų kalbos įsisavinimo ir mokymo tyrimų rezultatų bei mokytojų minčių buvo formuluojamos didaktinės išvados apie modernesnį užsienio kalbos mokymą. Buvo gvildenama mintis, kodėl mokytis kitos kalbos naudinga pradėti kuo anksčiau ir kaip jos mokyti, kad vaikas pajustų mokymosi džiaugsmą ir prasmę. Taip pat pristatyta mūsų šalyje susidomėjimo susilaukusi ankstyvojo vokiečių kalbos ugdymo programa su „Hans Hase“.
Rajono vokiečių kalbos metodinio būrelio pirmininkė Milda Kaulavičienė Nuotraukose susitikimo akimirkos
„Besimokančių mokyklų tinklai“. Problemas reikia spręsti bendradarbiaujant
Prieš savaitę baigiamojoje konferencijoje susumuoti projekto „Besimokančių mokyklų tinklai“ (BMT) rezultatai. Konferencijoje dalyvavo ir mūsų rajono BMT 2 komandos nariai: Zarasų rajono savivaldybės švietimo ir kultūros skyriaus vyr. specialistė Vida Markevičienė, Zarasų P.Širvio progimnazijos direktorė Aldona Navickienė ir lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Andželika Vitkūnienė, Zarasų švietimo centro metodininkė Laima Mikitienė. Galima pasidžiaugti šauniomis Zarasų P.Širvio progimnazijos atstovėmis Aldona Navickiene ir Andželika Vitkūniene, kurios konferencijoje pristatė pranešimus, parengtus apibendrinant praktinę dviejų metų BMT 2 projekto darbo patirtį. Šiuos pranešimus puikiai įvertino projekto koordinatoriai. Nors šia konferencija įvardinta kaip oficiali projekto pabaiga, tačiau vykdant projektą gimusios idėjos vystysis ir toliau, darbai – tęsis.
Mokytojai - Panemunės keliais
Jau tapo gražia tradicija rajono anglų kalbos mokytojams metų veiklos aptarimą vainikuoti kelione po Lietuvą. Šiais metais pasirinkta pažintinė-istorinė ekskursija „Panemunės pilys“. Prie anglų kalbos mokytojų prisijungė ir kiti rajono mokytojai. Nuo Kauno pasukus Jurbarko link lankytinų objektų netrūko. Iš kairės kelio pusės akis džiugino Nemuno vandenys, o dešinėje – pilys, piliakalniai, vaizdingos vietovės. Pirmiausia sustojome prie Raudondvario Šv. Kūdikėlio Jėzaus Teresės bažnyčios, kur mus gidas supažindino su jos atsiradimo istorija. Gaila, kad dėl vykdomų remonto darbų negalėjome patekti į Raudondvario dvarą, bet nusprendėme, kad tai bus puiki proga grįžti čia dar kartą. Vos už dešimties kilometrų nuo Raudondvario įsukome į Vilkijos miestelį, įspūdingą savo urbanistika. Jis įsikūręs Nemuno šlaite, tad kopiant stačiomis gatvėmis jautėmės lyg kalnų kaimelyje. Vilkijoje aplankėme A. ir J. Juškų etninės kultūros muziejų. Muziejaus šeimininkė Vida Sniečkuvienė įdomiai papasakojo apie kunigo Antano Juškos pasiaukojantį darbą,
Metodinių priemonių parodos uždarymas
Birželio 11 dieną Zarasų švietimo centre vyko ugdymo įstaigų pedagogų rengtų metodinių priemonių parodos aptarimas. Parodai metodines priemones, didaktinius žaidimus parengė ir pristatė Zarasų „Santarvės“ pradinės mokyklos logopedė metodininkė Dalia Antanavičienė, pradinių klasių mokytojos metodininkės Sigita Paradnikienė, Janina Trimonienė, Alina Guntulienė, Zarasų mokyklos – darželio „Lakštingala“ Magučių ugdymo skyriaus spec.pedagogė metodininkė Liuba Venediktova. Jų sukurtos priemonės yra skirtos priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams. Šios priemonės padeda planuoti ugdymo veiklą, tobulina ugdymo procesą, skatina mokinius lengviau įgyti mokymo(si) kompetencijas. Metodines rekomendacijas, praktines užduotis ir darbo patirtį apibendrinančius darbus parodoje eksponavo Zarasų Pauliaus Širvio progimnazijos pedagogai istorijos mokytoja ekspertė Rimutė Morozovienė, lietuvių kalbos mokytojas ekspertas Vasilijus Trusovas ir biologijos mokytoja metodininkė Vanda Povilaitienė.
Kas nedega, tas neperdega
Profesinis perdegimas arba išsekimas: iš kur pasisemti jėgų? Tokia tema Zarasų švietimo centre vyko seminaras kuriame dalyvavo ugdymo, kultūros įstaigų vadovai, pedagogai, kiti specialistai. Seminarą vedė Loreta Vaičaitytė Cruz organizacijų psichologė ir žmogiškųjų išteklių plėtros bei lyderystės ir organizacijų efektyvumo konsultantė, turinti 7 metų tarptautinę darbo patirtį. Lektorė dirbo konsultante, tyrėja ir dėstytoja Komunikacijos ir organizacijos fakultete ir Kokybės skyriaus vadove Twente universitete Nyderlanduose. Nors socialinės gerovės valstybėse „perdegimas“ yra pripažinta klinikinė liga, Lietuvoje šis fenomenas neegzistuoja (nei terminas, nei požymių pripažinimas). Kadangi perdegusių darbuotojų Lietuvoje yra pakankamai daug, o perdegimo pasekmės ilgalaikės ir labai žalingos tiek fizinei, tiek psichologinei sveikatai todėl lektorė ėmėsi aktyviai šią temą gvildenti žiniasklaidos priemonėse, vesti seminarus padedančius pažinti