Naudingos karjeros konsultantės Giedrės Valaitienės rekomendacijos abiturientams apie studijų planavimą bei stojimą
Birželio 1-ąją ir birželio 3-ąją startuoja priėmimas į Lietuvos aukštąsias ir profesines mokyklas.
1. Nepamiršk, kad vienu metu stojimo prašymą gali teikti tiek į aukštąsias mokyklas, tiek į profesinio mokymo įstaigas Lietuvoje. Tokiu atveju LAMA BPO tinklalapyje turėsi registruoti du atskirus prašymus: Stojimo į aukštąsias mokyklas prašymą rasi
ČIA>>>,
į profesines mokyklas –
ČIA>>>.
2. Visas svarbiausias priėmimo, stojamųjų egzaminų datas į aukštąsias mokyklas rasi
ČIA>>>
3. Visas svarbiausias priėmimo į profesines mokyklas datas rasi ČIA>>>
4. Pildydamas bet kokį stojimo prašymą, BŪK ATIDUS! Šiais metais ir vėl yra pokyčių.
Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija tęsia nacionalinės profesinio veiklinimo „Šok į tėvų klumpes“ iniciatyvos veiklas. Šių metų gegužės 30 d. II klasių gimnazistai lankėsi Zarasų rajone veikiančioje baldų gamybos įmonėje „Akadas“. Vizitą į UAB „Akadas“ organizavo Zarasų švietimo pagalbos tarnybos karjeros specialistė Jurgita Jablonskienė.
Mokinius su įmone, jos veikla bei gaminama produkcija supažindino UAB „Akadas“ generalinis direktorius Karolis Vitas. Direktorius pristatė įmonės veiklas bei ateities planus. Pravedė ekskursiją gamybos padaliniuose. Pabrėžė profesinio išsilavinimo ir įgūdžių svarbą baldų gamybos pramonėje. Pasiūlė mokiniams, sulaukusiems 16 metų amžiaus, vasaros darbą gamybos padaliniuose, kur jie galės ne tik užsidirbti, bet ir įgyti praktinės patirties.
Lietuvos įtraukties švietime centro (LĮŠC) Mokymosi sutrikimų grupės specialistai sudarė rekomenduojamų priemonių sąrašą, kuris gali būti naudojamas mokinių, turinčių skaitymo, rašymo ir/ar matematikos sutrikimą, ugdymui.
Šios priemonės gali padėti sukurti aplinką, pritaikytą kiekvieno vaiko individualiems poreikiams ir gebėjimams, siekti asmeninių rezultatų akademinėje srityje, pritaikyti mokymo procesą taip, kad jis taptų kuo labiau individualizuotas ir diferencijuotas.
Parsisiųsti informaciją apie specialiąsias mokymo priemones galite ČIA>>>
Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija jungiasi prie nacionalinės profesinio veiklinimo „Šok į tėvų klumpes“ iniciatyvos, kurią nuo 2015 m. organizuoja Lietuvos neformaliojo švietimo agentūra. Pagrindinis šios iniciatyvos tikslas – suteikti mokiniams profesinio veiklinimo paslaugas, ugdyti mokinių karjeros kompetencijas, supažindinti su profesijomis ir fizinėmis jų darbo vietomis.
Vizitą į Utenos apylinkės teismo Zarasų rūmus organizavo Zarasų švietimo pagalbos tarnybos karjeros specialistė Jurgita Jablonskienė. Šių metų gegužės 24 d. Zarasų "Ąžuolo" gimnazijos I a, I b klasių gimnazistai, profesinio orientavimo pažintinio vizito, lankėsi Utenos apylinkės teismo Zarasų rūmuose.
Zarasų „Santarvės“ pradinėje mokykloje gegužės 24 d. įvyko jau tradiciniu tapęs saugaus eismo konkursas „Šviesoforas“.
Konkurso tikslas – ugdyti mokinių saugaus elgesio įgūdžius, mokyti vaikus saugiai elgtis gatvėje ir kelyje, skatinti atsakingą jų elgesį. Konkurse dalyvavo trylika I - IV kl. mokinių komandų. Renginio pagrindiniai pagalbininkai Zarasų PK pareigūnai ir rėmėjai – Šaulių Sąjungos Zarasų skyriaus šauliai. Jie vertino praktinius mokinių gebėjimus einant per pėsčiųjų perėją ir nereguliuojamoje sankryžoje.
Baigėsi lietuvių kalbos mokymų programa ukrainiečiams. Smagu girdėti, kad jau pradedama po truputį suprasti kalbą, atsiranda drąsos kalbėti lietuviškai.
Nors ne visi išklausė visą programą, kai kas išvyko, kai kas negalėjo ateiti, nes tuo metu dirbo, bet patys ištvermingiausi sėkmingai atliko praktines užduotis, įveikė mokytojos parengtą testą,
pagal bendrųjų kalbos mokymo metmenų pradinio vartotojo lygį.
Gera nuotaika ir pagalba vieni kitiems – pagrindinė motyvacija mokytis.
Siekdami užtikrinti kokybišką ir įtraukųjį ugdymą visiems mokiniams, Zarasų rajono ugdymo įstaigų pagalbos mokiniui specialistai ir mokytojų padėjėjai dalyvavo mokymuose, skirtuose mokinių specifiniams mokymosi sutrikimams.
Gegužės 9-osios dienos popietę Tarnyboje sulaukėme svečių iš mokymosi ypatumų centro „Labirintas“. Jie vedė mokymus „Specifiniai mokymosi sutrikimai: kaip atpažinti ir padėti“.