Renginių grafikas
logo renginiu planas
UTA
ugdymo turinio atnaujinimas
TŪM
Tūkstantmečio mokyklų programa
ĮTRAUKUSIS
Itraukusis ugdymas
PROFESINIS ORIENTAVIMAS
profesinis
Pagalba
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: (8 385) 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
UKRAINIEČIAMS
Ištieskime ranką jaunajam talentui
Po dviejų metų pertraukos Zarasų meno mokykloje vyko seminaras – praktikumas ,,Ištieskime ranką jaunajam talentui“, kuriame dalyvavo per 50 fortepijono pedagogų bei 16 mokinių iš Utenos, Kupiškio, Visagino, Ignalinos, Dusetų muzikos bei meno mokyklų. Pasidalyti savo darbo metodika bei patirtimi atvyko M. K.Čiurlionio menų mokyklos mokytojas ekspertas Justas Dvarionas. Renginys prasidėjo mokinių koncertu, kurio pabaigoje lektorius Justas Dvarionas taip pat paskambino B.Dvariono Sonatą. Po trumpos pertraukėlės jau vyko atvira pamoka su mokiniais, kurios metu lektorius apžvelgė mokinių atliktų kūrinių interpretacijas, analizavo pasirodymus, kiekvienam davė naudingų patarimų, sprendžiant iškilusias kūrinių atlikimo problemas.
Mokymo priemonės ikimokyklinukų ir priešmokyklinukų kompetencijų ugdymui
Ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas Lietuvoje atliepia pagrindinius vaiko poreikius – saugumo, aktyvumo, saviraiškos. Ikimokyklinio ugdymo tikslas − padėti šeimai puoselėti visas vaiko galias (intelektualines, emocijų, valios, fizines), lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę teikiant ikimokyklinio ugdymo programą ir/ar reikalingą švietimo pagalbą vaikui ir šeimai. Visa tai dauguma priklauso nuo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogių kompetencijų ir noro tobulėti bei plėsti savo akiratį. Zarasų švietimo centre vykusiame seminare rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogės gilino ir tobulino profesines kompetencijas, praplėtė žinias apie mokymo priemonių pritaikymo galimybes ikimokyklinukų ir priešmokyklinukų ugdymo procese. Seminaro dalyviams buvo pristatyta gausi ir įvairi mokymo priemonių paroda.
Rudens poetiniai pokalbiai
Jau trečius metus Zarasų švietimo centras pakviečia susitikti, pasidalyti kūrybinėmis mintimis, poezijos posmais, dainomis įvairaus amžiaus žmones. Šiemet „Rudens poetiniai pokalbiai“ sutapo su suaugusiųjų švietimo savaite, gausia įvairių renginių, parodų, susitikimų. Tad lyg šviesus vasaros dvelksmas salėje akį traukė renginio išvakarėse pristatyta senjorų darbų paroda: paveikslai, nerti, megzti, siuvinėti rankdarbiai. Zarasų švietimo centro direktoriaus pavaduotoja pavaduojanti direktorių Nadiežda Matušova pasidžiaugė, kad esame šalia, mokame skleisti gėrį, o renginio vedėjas mokytojas Vasilijus Trusovas kvietė sugrįžti arčiau savęs, prie savųjų, bent trumpai pabūti drauge, pažvelgti vieni kitiems į akis, paskaitė naujausių eilių.
Zarasų krašto muziejuje atidaroma Rimanto Bikulčiaus fotografijų paroda "Kitokia šviesa"
Labiausiai šviesos pasiilgstama vėlyvą rudenį. „Kitokia šviesa“ - nekasdienė šviesa Rimanto Bikulčiaus fotografijų parodoje, kurios atidarymas lapkričio 18 d. 16 val. Zarasų krašto muziejuje. Parodos autorius Rimantas Bikulčius – vienas aktyviausių rajono fotografų, derinantis Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos vadovo ir istorijos mokytojo pareigas, azartiškai ieškantis grožio gamtoje akimirkų. Būtinybei fotografuoti atsiradus dar vaikystėje, fotografijos meno trauka tik stiprėjo. Kūryboje dominuoja meditacinis peizažas, minties, nuotaikos, vaizdo ir spalvų, kuriančių muzikos skambesio pojūtį, dermė. Jautrus fotografo žvilgsnis į mūsų krašto gamtą: kantrus šviesos stebuklo auštant laukimas, rūko paslapčių, ežero erdvių atvėrimas.
Apie vaikų skaitymą ir literatūrą Zarasų rajono bibliotekose
Keturi vaikų skaitymo ir laisvalaikio programos „Vasaros skaitymo metamorfozės IV“ mėnesiai baigėsi kasmetiniu seminaru bibliotekų specialistams. Seminare „Vaikų literatūros pasaulis ir skaitymo tendencijos“, kurį organizavo Zarasų švietimo centras, dalyvavo Zarasų viešosios bibliotekos, teritorinių padalinių, mokyklų bibliotekų bibliotekininkai, Ignalinos viešosios bibliotekos bibliotekininkai, rajono savivaldybės mero pavaduotoja Stasė Goštautienė, pasveikinusi specialistus, ir lektoriai Aldona Augustaitienė ir Kęstutis Urba. Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos Vaikų literatūros centro direktorė Aldona Augustaitienė skaitė pranešimą „Vaikų skaitymo programos: idėjos, naujienos, kryptys“. Lektorė pasakojo apie valstybinės skaitymo programos, vykdytos 2006–2011 m., rezultatus, nes neskaitymas buvo suvoktas valstybės lygiu kaip didžiulė problema, kurią reikia spręsti.
Netradicinės pamokos. Mokomės kitaip.
Mokytis „kitaip“ – tai ne tik klausyti, bet ir liesti, uostyti, ragauti, pačiam aktyviai dalyvauti veikloje. Vis labiau populiarios tampa netradicinės pamokos netradicinėje aplinkoje. „Geriau vieną kartą pamatyti,nei 10 kartų išgirsti“ – sako liaudies patarlė. Zarasų krašto muziejus, bendradarbiaudamas su Zarasų švietimo centru, skuba į pagalbą mokytojams, kurie organizuoja netradicines pamokas, nori mokiniams pasiūlyti įvairesnę, įdomesnę, neįprastą veiklą. Spalio mėnesį į seminarus Zarasų krašto muziejuje buvo pakviesti rajono ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogai. Programas šiems pedagogams parengė Zarasų „Santarvės“ pradinės mokyklos mokytoja metodininkė, Zarasų krašto muziejaus edukatorė Sigita Paradnikienė. Ji ir praeitais mokslo metais vedė ne vieną įdomų, praktinį seminarą rajono pedagogams. Ypač didelio ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogų susidomėjimo sulaukė jos vesta programa „Rankų piešiniai“.
Dailės ir technologijų mokytojų edukacinė išvyka
Vienas gausiausių ir aktyviausių pedagoginėje metodinėje ir kūrybinėje veikloje yra Zarasų rajono dailės ir technologijų mokytojų metodinis būrelis. Šio būrelio mokytojai noriai dalijasi savo pedagogine patirtimi, nuolatos domisi tradicinio ir šiuolaikinio meno naujovėmis, patys kuria, rengia tiek kolektyvines, tiek personalines parodas, pagyvindami Zarasų rajono kultūrinį gyvenimą. Šio metodinio būrelio mokytojus vienija nuostata, kad labai svarbu pasitelkiant žinias, jungiant kūrybą ir darbą galima padėti formuotis jaunai savarankiškai asmenybei, kuri šiandien dar sėdi mokykliniame suole, o rytoj kurs Lietuvos ateitį.