PASLAUGŲ TEIKIMAS KARANTINO LAIKOTARPIU
Parašė Administratorius· 2020-04-14 18:29
Informuojame, kad karantino metu, Zarasų švietimo pagalbos tarnybos darbas organizuojamas ir klientai aptarnaujami nuotoliniu būdu, išskyrus atvejus, kai atitinkamas funkcijas (darbą) būtina atlikti darbo vietoje.

Specialistai konsultuoja telefonu ir kitomis internetinėmis ryšių priemonėmis.
Taip pat, į svarbius klientų (vaikų, mokytojų tėvų/globėjų, pagalbos vaikui specialistų ir kitų) klausimus galima atsakyti bei teikti individualias rekomendacijas elektroniniu paštu.

Karantino laikotarpiu psichologinės konsultacijos gyvo kontakto būdu gali būti teikiamos tik psichologo sprendimu ir tik išimtinais atvejais. Internetinės psichologo konsultacijos, ypač per vaizdo pokalbius, yra įprasto psichologinio konsultavimo alternatyva.

Mokinių įvertinimas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymo, vaikų brandumo įvertinimas dėl paankstinto priešmokyklinio ugdymo, vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimų įvertinimas karantino metu vykdomas tik tų įstaigų vaikams, kurios dirba įprastiniu būdu.

Visi vertinimai bus atnaujinti karantinui pasibaigus. Kontaktinių konsultacijų laiką suderinsime su tėvais (globėjais).

Bendra informacija teikiama telefonu: 838551785 el. paštu:pedag.centras@zarasai.lt