Metodinė diena „Švietimas šiandien ir rytoj. Šiandienos švietimo misija.“
Parašė Administratorius· 2013-09-05 22:41
Ugdymo plėtotės centras, įgyvendindamas projektą „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“, pradėjo metodinių dienų ciklą, kurio renginiai skirti švietimo aktualijoms, Valstybinės švietimo strategijos 2013–2022 metams projektui ir strategijoje numatomiems pagrindiniams tikslams apžvelgti, diskusijoms apie švietimo aktualijas, švietimo procesų tobulinimą, mokytojo profesijos autoriteto didinimą, pedagogų bendruomenės telkimą.
Rugpjūčio 26 d. Vilniuje vykusiame renginyje buvo pristatyta Europos Sąjungos augimo strategija „Europa 2020“ ir joje iškelti Lietuvos švietimo klausimai, buvo kalbama apie valstybinę pažangos strategiją „Lietuva 2030“ ir apie numatytas besimokančios visuomenės ugdymo įgyvendinimo priemones (mokymosi visą gyvenimą programa, palanki mokslo ir tyrimų aplinka ir t. t.). Renginyje taip pat buvo aptartas valstybinės švietimo strategijos 2013–2022 metams projektas, dalyviai susipažino su būsimosios strategijos naujovėmis, pagrindiniais tikslais, numatomomis veiklomis ir
Išplėstos Naujienos
turėjo galimybę padiskutuoti aktualiomis švietimo temomis. Metodinėje dienoje dalyvavome ir mes, Zarasų švietimo centro metodininkės Jolanta Lašaitė ir Laima Mikitienė.
Pranešimus susirinkusiems skaitė ir į iškilusius klausimus atsakė dr. Žilvinas Martinaitis – „Visionary Analytics“ partneris ir tyrimų vadovas, turintis 8 metų patirtį atliekant švietimo ir darbo rinkos sąveikos tyrimus, nuolat dalyvaujantis diskusijose dėl švietimo, mokslo ir inovacijų politikos tobulinimo.
Aistė Laurinavičiūtė – LR Seimo Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto biuro patarėja, projekto „Pilietinių kompetencijų ugdymo modulis“ vadovė pristatė Švietimą Valstybės pažangos strategijos „Lietuvos pažangos strategija „Lietuva 2030” kontekste.
Kęstutis Kaminskas – LR Švietimo, mokslo ir kultūros komiteto biuro patarėjas, biuro vedėjas, Vilniaus universiteto Filosofijos fakulteto lektorius lygino Lietuvos ir Suomijos švietimo principus.
Ričardas Ališauskas – Švietimo ir mokslo ministerijos Strateginių programų biuro vedėjas, Europos Komisijos švietimo stebėsenos rodiklių nuolatinės darbo grupės, ES politikos įgyvendinimo šalyje darbo grupių, projekto „Lyderių laikas“ ir kitų profesinių organizacijų narys pristatė pranešimą „Valstybinė švietimo strategija 2013-2022: kas sena, o kas nauja?“.
Darbo diena neprailgo, nes pabaigoje vyko diskusijos ir aptarimai, žiūrėjome UPC sukurtą nuotaikingą reklaminį filmuką apie naujas kvalifikacijos tobulinimo formas.
Zarasų švietimo centro metodininkės Jolanta Lašaitė ir Laima Mikitienė