Vertinimas ir įsivertinimas ugdant gamtamokslinę ir bendrąsias kompetencijas
Parašė Administratorius· 2012-12-16 18:39
Gruodžio mėn. 6 d. rajono gamtos mokslų mokytojai susirinko aptarti naujoves, ugdant mokinių gamtamokslines kompetencijas, tinkamai pasiruošti gamtos mokslų PUPP-ui. Tai viena iš naujovių, su kuria jau nuo 2015 metų susidurs antros klasės gimnazistai ir jų mokytojai. Seminarą vedė Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos mokytoja metodininkė Birutė Bazarienė, kuri supažindino mokytojus su mokinių darbų aplankų sudarymo principais ir tiriamųjų darbų vertinimo kriterijais. Tai tikras iššūkis mokiniams ir jų mokytojams, nes aplanką, tardamasis su dalyko mokytojais, mokinys sudaro iš 6-9-nių (po du-tris kiekvienam dalykui) įvertintų biologijos, chemijos, fizikos ar integruotų gamtos mokslų ugdymo procese atliktų mokinio pasiekimus ir pažangą,
Išplėstos Naujienos
parodančių tiriamųjų, projektinių, kūrybinių darbų aprašą. Apraše turėtų būti darbų pavadinimas, įvertinimai, priežastys, dėl kurių šie darbai pasirinkti ir paaiškinama, ko išmokta ir kur gali būti pritaikyti įgyti gebėjimai.
Seminaro pabaigoje buvo nagrinėjamas PUPP-o teorinės užduoties pavyzdys. Mokytojams kilo daug neaiškumų: ar bus aprūpinti gamtos mokytojai medžiagomis, ar bus skiriamos papildomos valandos. Naujovės nenuramino, o daugiau užintrigavo. Gal tai priartins prie A. Enšteino minties
„Džiaugsmas matyti ir suprasti yra pati puikiausia gamtos dovana“, kad ir nelabai motyvuotus dešimtokus.
Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė Evalda Bučinskienė
Jolantos Lašaitės nuotraukose seminaro akimirkos