Seminaras apie šių dienų iššūkius istorijos mokytojams
būdų panaudojimą pamokose, ypač daug dėmesio skirdama refleksijos naudojimui ugdymo procese. Seminaro dalyviai atliko praktines užduotis, susijusias su naujoviškais mokymo metodais, dirbo grupelėse, diskutavo apie geriausių būdų pasirinkimą. O seminarą užbaigė susimąstyti verčianti medžiaga „Kartų teorija“, kuri kiekvienam leido pagalvoti, kodėl jis vienaip ar kitaip elgiasi tam tikrose situacijose. Visa tai, atrodo, iš dalies priklauso ir nuo laiko, kada jis gimęs. Geriau pažįstant save, galima geriau panaudoti savo sugebėjimus ugdytis kompetencijas, o visai tai kuo prasmingiau skirti naujų kartų ugdymo procesui.
Zarasų Pauliaus Širvio progimnazijos istorijos mokytoja Virginija Skrupskelienė
Nuotraukose seminaro akimirkos