Renginių grafikas
logo renginiu planas
Pagalba
Skambinkite
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: (8 385) 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
Rajono pedagogų Metodinė diena
Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos salėje pedagogai rinkosi prie savo dėstomo dalyko staliukų.
Renginys prasidėjo skambia daina, kurią dovanojo mokytojo Gražvydo Gasparavičiaus mokinys Tautrimas Jankauskas.
Zarasų švietimo pagalbos tarnybos direktorė Gintarė Laurikėnienė pasveikino susirinkusius, pristatė dienos programą, palinkėjo produktyvaus laiko.
Zarasų rajono savivaldybės administracijos Švietimo ir kultūros skyriaus vedėja Sigita Keršienė apžvelgė rajono švietimo aktualijas, pristatė rajone švietimo srityje vykstančius projektus, pasidžiaugė aktyviais pedagogais, pakvietė aktyviau burtis bendrai veiklai, ieškoti sprendimų kaip siekti visų mokinių pažangos.
Ši diena buvo gera proga padėkoti visiems aktyviems pedagogams, su kuriais dirbome visus metus organizuodami mokinių olimpiadas, kurdami kvalifikacijos tobulinimo renginius, vykdydami savanoriškas veiklas. Jiems įteikėme padėkas, palinkėjome sėkmės ateities darbuose.
Toliau veiklas į savo rankas perėmė lektorė, Whatansu komandos vadovė Jurga Vidugirienė. Ji pakvietė mokytojus bendrai veiklai. Kiekvienas stalelis gavo pluoštą užduočių, kurias reikėjo atlikti per ribotą laiką. Prasidėjo tikras subruzdimas!
Komandos turėjo priimti svarbius sprendimus, atsirinkti potencialias užduotis, gebėti jas įveikti įtraukiant visus komandos narius, suskaitmeninti atsakymus ir juos patalpinti tam skirtoje platformoje. O taip, veiklos buvo! Užduotys – ir kūrybinės, ir loginės, ir interaktyvios, skatinančios bendrauti, klausti, išsiaiškinti...
Kam viso to reikėjo?
Lektorė Jurga sako, jog per tokių užduočių atlikimus dalyviai augina savo žmogiškumą. Tai ir patyriminio metodo įvaldymas, ir komandos formavimas, ir asmenybės atsiskleidimas, ir bendruomeniškumo stiprinimas.
„Kiekvieno, dirbančio su mūsų jaunąja karta, supergalios – pastabumas, žingeidumas, kūrybiškumas, empatija, komandiškumas, pozityvumas, gebėjimas sukurti saugią aplinką sau ir kitiems, gebėjimas greitai reaguoti į pačias keisčiausias situacijas, kurių pilna mūsų kasdienybė. Tik kartais, įsisukę į kasdienę rutiną, šias supergalias pamirštame. Būtent todėl Metodinės dienos proga buvo pasirinktas patyriminis Whatansu „Misijos (ne)įmanomos“ užsiėmimas. Per valandos trukmės žaidimą kiekvienas jo dalyvis galėjo stebėti salėje kintančią nuotaiką – nuo nuostabos ar pasipiktinimo, iki smagaus kvatojimo supratus, kad po rimtomis pedagogų kaukėmis slepiasi nuoširdūs, įdomūs, puikiu humoro jausmu apdovanoti žmonės. Labai norėčiau, jog tai dažniau suprastų ir jų mokiniai, ir mokinių tėveliai.
Užsiėmimas buvo pagrįstas visuotinai pripažinta Kolbo metodika, keturių pagrindinių žingsnių dėka leidžiančia įprasminti kiekvieną patirtį ir pritaikyti ją kasdienybėje. Metodika orientuota į asmeninių ir socialinių kompetencijų ugdymą ir jos sėkmė slypi ne elgesio pokytyje ar patirties išgyvenime, bet norėjime savo veiksmus apmąstyti, įvertinti, reflektuoti ir keisti. Juk jei užsiėmimo pradžioje kažkam atrodė, jog užduotys yra absurdiškos ar neįveikiamos, ilgainiui kiekvienas suprato, jog svarbiausia tą valandą buvo atsipalaiduoti, pažvelgti į pasaulį vidinio vaiko akimis, nuo grandinės paleisti kūrybiškumą ir suteikti bendravimo džiaugsmo savo komandai.
Šią metodiką, įvilktą į įvairių žaidimų rūbus, Whatansu komanda jau vienuolika metų naudoja gana rimtiems tikslams pasiekti: keisti įsisenėjusias nuostatas per asmenines patirtis ir jų reflektavimą; ugdyti kritinį mąstymą; sąmoningam savo stipriųjų ir silpnųjų asmeninių savybių įsivertinimui; pasitikėjimo savimi ir asmeninės vertės gerinimui; kūrybiškumo ir spontaniškumo skatinimui; baimių ir išankstinių nuostatų įveikimui; savo vertybių sistemos nagrinėjimui; atsakomybės skatinimui; konfliktų sprendimo gerinimui; empatiškumo ugdymui; bendradarbiavimo ir komandinio darbo įgūdžių ugdymui; mokymuisi geriau įsiklausyti į kitą žmogų bei suvokti jo patirtį.
Esu dėkinga kiekvienam ir kiekvienai, kurie rado savyje drąsos truputėlį padūkti, nusišypsoti, pakeisti išankstines nuostatas.
Esu įsitikinusi, jog kūrybiškumas ir gebėjimas nuotaikingai pasižiūrėti į iš pirmo žvilgsnio neįveikiamus iššūkius nesugadina pedagogo autoriteto, anaiptol! Vaikai mokosi iš pavyzdžio. O mes – norime to ar nenorim – esame kasdieniai mūsų mokinių superherojai!“
Dėkojame visiems buvusiems ir veikusiems kartu.
Tikime, kad bendri susitikimai ir kryptinga veikla įkvėps bei motyvuos pedagogus veikti, siekti, dalintis, tobulėti – toks ir buvo pagrindinis šio renginio tikslas.
(Svetainė, kurioje patalpinti užduočių atlikimo variantai bus aktyvi dvi savaites. Užsiregistravę dalyviai galite peržiūrėti ir prisiminti smagias akimirkas.)

Zarasų švietimo pagalbos tarnybos informacija