Geroji darbo patirtis Salako pagrindinėje mokykloje
Grupelė priešmokyklinio ugdymo pedagogių stebėjo mokytojos Palmos Stunžienės vedamą klasės valandėlę „Nesileidžiame skriaudžiami. Priekabiavimas“ ir žavėjosi pačių mažiausiųjų, bet drąsiausiųjų bendravimu, pasakojimais, prisiminimais.
Pradinių klasių mokytoja metodininkė Reda Putrimaitė jungtinėje 1-2 klasėje vedė klasės valandėlę „Jei kas nors nesiseka“. Rajono mokytojoms patiko klasės valandėlė, nes ir patys buvo įjungti į veiklą.
Gražiai klasės valandėlę pradėjo ir tolimesnei veiklai vaikus nuteikė 3 klasės mokytoja metodininkė Dalia Baubinaitė. Ji vedė klasės valandėlę „Impulsų valdymas ir problemų sprendimas. Atsiprašymas“. Ar labai sunku atsiprašyti? — tokią problemą sprendė, ir praktiškai mokėsi atsiprašyti draugo, mokytojo — trečiokai.
Muzikaliai apipavidalinta ir gražiais jausmais apipinta buvo 4 klasėje vedama valandėlė „Jausmų suvokimo įgūdžiai. Kaip parodyti, kad supranti kito jausmus? Ją vedė pradinių klasių mokytoja metodininkė Danguolė Kisielienė.
Nuosekliai, konkrečiai ir aiškiai pranešimą „Olweus patyčių prevencijos programos įgyvendinimas mokykloje. Mūsų patirtis“ pristatė mokyklos direktoriaus pavaduotoja Aušra Šileikienė. Ji ne tik papasakojo apie vykdomą programą, bet ir pateikė duomenis apie mokykloje atliktus tyrimus.
Ypač visus sudomino mokyklos direktoriaus Leono Sadausko pranešimas „Edukacinių aplinkų svarba organizuojant ugdymo procesą“. Smagu, kad ugdymo įstaigos vadovas surado laiko, parengė ne tik įdomų, pamąstymams tinkamą pranešimą, bet ir vedė rajono pedagogams ekskursiją į Salako mokyklos švietimo raidos muziejų ir A. Poderio namą — muziejų.
Rajono ugdymo įstaigų pedagogai, dalyvavę seminare ir stebėję klasės valandėles pradinėse klasėse, negailėjo pagyrų ir gražių žodžių darbštiems, kūrybingiems, išradingiems bei svetingiems Salako pagrindinės mokyklos mokytojams. Manome, kad ne vienam rajono pedagogui pravers matyta ir girdėta geroji darbo patirtis.
Zarasų švietimo centro informacija.
Nuotraukos L.Sadausko.
Pradinių klasių mokytoja metodininkė Reda Putrimaitė jungtinėje 1-2 klasėje vedė klasės valandėlę „Jei kas nors nesiseka“. Rajono mokytojoms patiko klasės valandėlė, nes ir patys buvo įjungti į veiklą.
Gražiai klasės valandėlę pradėjo ir tolimesnei veiklai vaikus nuteikė 3 klasės mokytoja metodininkė Dalia Baubinaitė. Ji vedė klasės valandėlę „Impulsų valdymas ir problemų sprendimas. Atsiprašymas“. Ar labai sunku atsiprašyti? — tokią problemą sprendė, ir praktiškai mokėsi atsiprašyti draugo, mokytojo — trečiokai.
Muzikaliai apipavidalinta ir gražiais jausmais apipinta buvo 4 klasėje vedama valandėlė „Jausmų suvokimo įgūdžiai. Kaip parodyti, kad supranti kito jausmus? Ją vedė pradinių klasių mokytoja metodininkė Danguolė Kisielienė.
Nuosekliai, konkrečiai ir aiškiai pranešimą „Olweus patyčių prevencijos programos įgyvendinimas mokykloje. Mūsų patirtis“ pristatė mokyklos direktoriaus pavaduotoja Aušra Šileikienė. Ji ne tik papasakojo apie vykdomą programą, bet ir pateikė duomenis apie mokykloje atliktus tyrimus.
Ypač visus sudomino mokyklos direktoriaus Leono Sadausko pranešimas „Edukacinių aplinkų svarba organizuojant ugdymo procesą“. Smagu, kad ugdymo įstaigos vadovas surado laiko, parengė ne tik įdomų, pamąstymams tinkamą pranešimą, bet ir vedė rajono pedagogams ekskursiją į Salako mokyklos švietimo raidos muziejų ir A. Poderio namą — muziejų.
Rajono ugdymo įstaigų pedagogai, dalyvavę seminare ir stebėję klasės valandėles pradinėse klasėse, negailėjo pagyrų ir gražių žodžių darbštiems, kūrybingiems, išradingiems bei svetingiems Salako pagrindinės mokyklos mokytojams. Manome, kad ne vienam rajono pedagogui pravers matyta ir girdėta geroji darbo patirtis.
Zarasų švietimo centro informacija.
Nuotraukos L.Sadausko.