Renginių grafikas
logo renginiu planas
UTA
ugdymo turinio atnaujinimas
TŪM
Tūkstantmečio mokyklų programa
ĮTRAUKUSIS
Itraukusis ugdymas
PROFESINIS ORIENTAVIMAS
profesinis
MUKIS
Ugdymo karjerai informacinė sistema
Pagalba
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: +370 385 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
UKRAINIEČIAMS
Inovatyvių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formų pristatymas
Projektą pristatė ir apie pedagogų kvalifikacijos tobulinimo sisteminius pokyčius, inovacijas ir aktualijas kalbėjo Rita Baškienė, Ugdymo plėtotės centro projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“ veiklos ,,Inovatyvių pedagogų kvalifikacijos tobulinimo formų sklaida“ vadovė.
Mini mokymus, skirtus konkrečiai mokyklai pristatė Rasa Šavareikaitė, Ugdymo plėtotės centro projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“ mini mokymų vadovė. Ją papildė ir savo mintis apie šį modelį išsakė šiuose mokymuose dalyvavusi Salako pagrindinės mokyklos Degučių pagrindinio ugdymo skyriaus vedėja Svetlana Veikšrienė.
Supervizijų (profesinių santykių konsultavimo) mokymus pristatė vadovė Rita Baškienė, o ją papildė I –ajame etape supervizijų mokymuose dalyvavusios Salako pagrindinės mokyklos mokytoja Nijolė Bikulčienė ir Zarasų Pauliaus Širvio progimnazijos mokytoja Jurga Sagadinaitė.
Išskirtinę mokytojų profesinio tobulėjimo formą — Ugdomąjį vadovavimą (Peer Coaching) pristatė Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos mokytoja ekspertė Milda Kaulavičienė. Ji sakė, kad buvo įdomu išbandyti naują kvalifikacijos tobulinimo formą, kuri grindžiama pedagogų tarpusavio bendradarbiavimu, tobulinant mokytojų bendruosius gebėjimus, padedanti tobulinti pamokų planavimą, siekiant gerinti mokinių pasiekimus. Ši forma suteikė kolegoms abipusio nuoširdaus bendravimo, spalvingumo, paramos kolegai teikimo kompetencijų. Tačiau , pasirodo, būta ir nuogąstavimų bei įtampos pasirenkant mokytoją kolegą, dalyvaujant reikėjo užpildyti daug „popierių“.
Dar vieną naują kvalifikacijos tobulinimo formą Trumpąsias stažuotes Lietuvoje ir Stažuotes užsienyje pristatė Roma Sausaitienė, Ugdymo plėtotės centro projekto „Pedagogų kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo sistemos plėtra (II etapas)“ pedagogų stažuočių Lietuvoje vadovė. Ji pažymėjo , kad stažuotės Lietuvoje — galimybė patyrusiems mokytojams, ekspertams ne tik skleisti savo gerąją patirtį, bet kartu ir tobulinti savo praktinius įgūdžius ir žinias. O stažuotojas ne „vizituoja“, o kartu su kolegomis mokosi naujų ugdymo metodų, įgyja daugiau patirties kaip organizuoti stažuotes savo mokykloje.
Stažuotės užsienyje — pirmą kartą Lietuvoje siūloma nauja kvalifikacijos tobulinimo forma, skirta susipažinti su kitų šalių pedagogų darbo ypatumais, lavinti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius. Tai pusės ir vienerių metų trukmės stažuotės. Stažuotės numatomos Airijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje, Norvegijoje ir Suomijoje.
Smagu, kad ir toliau vyks mokytojų dalykininkų metodinių dienų organizavimas; programų, susijusių su pedagogų savivertės stiprinimu, įgyvendinimas; pedagogų, dirbančių mokyklose, ugdymo programas vykdančiose tautinės mažumos kalba, kvalifikacijos tobulinimas; kvalifikacijos tobulinimo programų, susijusių su ugdymo turinio įgyvendinimu, švietimo įstaigų vadovams parengimas ir vykdymas.
Svečiai iš UPC visiems dalyvavusiems pristatyme padovanojo po knygą „Tėvai – tėvams: mokyklos bendruomenės stiprinimo link“.
Kviečiame rajono bendrojo lavinimo įstaigų pedagogus aktyviai domėtis siūlomomis kvalifikacijos tobulinimo formomis ir dalyvauti projektuose.
Daugiau informacijos rasite: http://www.upc.smm.lt/projektai/pkt/naujienos.php

Zarasų švietimo centro informacija
Nuotraukose seminaro akimirkos.