Vertinimas ir įsivertinimas ugdant gamtamokslinę ir bendrąsias kompetencijas
parodančių tiriamųjų, projektinių, kūrybinių darbų aprašą. Apraše turėtų būti darbų pavadinimas, įvertinimai, priežastys, dėl kurių šie darbai pasirinkti ir paaiškinama, ko išmokta ir kur gali būti pritaikyti įgyti gebėjimai.
Seminaro pabaigoje buvo nagrinėjamas PUPP-o teorinės užduoties pavyzdys. Mokytojams kilo daug neaiškumų: ar bus aprūpinti gamtos mokytojai medžiagomis, ar bus skiriamos papildomos valandos. Naujovės nenuramino, o daugiau užintrigavo. Gal tai priartins prie A. Enšteino minties
„Džiaugsmas matyti ir suprasti yra pati puikiausia gamtos dovana“, kad ir nelabai motyvuotus dešimtokus.
Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos biologijos mokytoja metodininkė Evalda Bučinskienė
Jolantos Lašaitės nuotraukose seminaro akimirkos