Paroda – kaip žinutė mums

Zarasų švietimo pagalbos tarnybos salėje atidaryta Zarasų Fausto Latėno meno mokyklos suaugusiųjų dailės studijos, kuriai vadovauja mokytoja ir dailininkė Ramunė Sladkevičiūtė-Dainienė, tapytojų kūrybos paroda „Apie mus“. Jai kaip moto labai pritiko dusetiškės menininkės Vilijos Visockienės haiku: „Vėjas gūsingas/ Beldžia langan šakomis/ Trumpa žinute“. Parodos autorių darbai taip pat – meno žinutės mums ir apie mus.
Mokytojų kompetencijų tobulinimo apibendrinimas

Nacionalinė švietimo agentūra
kovo 21 d. – balandžio 21 d. organizuoja 6 vienos dienos baigiamąsias konferencijas, skirtas projekto
„Bendrojo ugdymo mokytojų bendrųjų ir dalykinių kompetencijų tobulinimas“ rezultatams apibendrinti.
Kiekvienos konferencijos programą sudarys dvi dalys: plenariniai pasisakymai bei diskusijos mokytojų dalykininkų grupėse. Konferencijų pranešimai bus transliuojami ir NŠA Youtube paskyroje.
Konferencijos vyks kontaktiniu būdu Nacionalinėje švietimo agentūroje (Kalinausko g. 7, Vilnius).
Informacija ir registracija>>>>

„Scoolsy“ – internetinė platforma mokytojams ir moksleiviams, skirta individualizuoto mokymo(si) organizavimui, į(si)vertinimo ir vaiko individualios pažangos stebėjimui. Scoolsy turinys sukurtas remiantis atnaujintomis ugdymo programomis ir šiuolaikinio pasaulio aktualijomis.
„Scoolsy“ siūlo vebinarus:
Kaip individualizuojamas ugdymas(is) naudojant Scoolsy sistemą (2022.09.26) >>>>>>
Kaip įvyksta kokybiškas išmokimas? (2022.10.10)>>>>>
Mokytojo darbas su (ne)motyvuotais vaikais - iššūkiai ir galimybės (2022.10.03)>>>>
Mokinių dailės olimpiados rajoninis etapas

Kovo 9 dieną Zarasų švietimo pagalbos tarnyboje vyko vienos spalvingiausių mokinių olimpiadų – dailės rajoninis etapas.
Olimpiados tema – „Eni beni diki daki – aš einu ieškoti“.
Šių metų dailės olimpiada dalyvius kvietė pasvarstyti žaidimo(-ų) tema. Žmonija žaidžia jau bent 4600 metų... Žaidimas svarbus ne tik vaikystės, paauglystės laikotarpiu, žaidžiame tol, kol esame gyvi, o gal net galima sakyti: esame gyvi - kol žaidžiame? Per žaidimą ugdoma valia, ištvermė, empatija, lavinamas kūrybiškumas, vaizduotė, mąstymas, emocinis intelektas, gebėjimas bendrauti, girdėti, jausti. Žaidžiantis žmogus yra save ir pasaulį pažįstantis bei kuriantis žmogus.
Ką svarbu žinoti dešimtokams apie brandos egzaminų pokyčius?
Vasario 28 dieną 15 val.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos „Youtube“ paskyroje viceministras Ramūnas Skaudžius supažindins su numatomais pasiekimų patikrinimų ir brandos egzaminų pakeitimais, kurie aktualūs dešimtokams, kovą besirinksiantiems dalykus ir apskritai tolesnį savo mokymosi profilį. Bus pristatyta, kokius dalykus 10 / II gimnazijos klasių mokiniai galės pasirinkti, norėdami mokytis III–IV gimnazijos klasėse, kaip vyks pasiekimų patikrinimai.
Mokiniai ir mokytojai išsamiai sužinos apie tarpinius patikrinimus, svarbiausius po 2 metų planuojamus brandos egzaminų pokyčius.
Kviečiame dalyvauti transliacijoje https://youtube.com/live/VNK6EPx2l2k
Atnaujintas dalykų tarpinių patikrinimų ir valstybinių brandos egzaminų aprašų projektas

Nuo 2024-2025 mokslo metų keisis valstybinių brandos egzaminų laikymo tvarka. Planuojama, kad valstybinio brandos egzamino įvertinimą sudarys dvi dalys: 40 balų už tarpinį patikrinimą ir 60 balų už brandos egzaminą. Privalomų ir privalomai pasirenkamų dalykų tarpiniuose patikrinimuose turės dalyvauti visi juos mokytis pasirinkę mokiniai, jie vyks III-IV gimnazijos klasėse.
Nacionalinė švietimo agentūra paskelbė atnaujintą Dalykų tarpinių patikrinimų ir valstybinių brandos egzaminų aprašų projektą, kuriame išdėstytas nuo 2024 m. III-IV gimnazijos klasėse vyksiančių tarpinių patikrinimų ir nuo 2025 m. vyksiančių valstybinių brandos egzaminų užduočių pobūdis.
Su PROJEKTU galima susipažinti
ČIA>>>
Mokėsi švietimo pagalbos specialistai

Pakoreguotame Švietimo įstatyme įteisinta, kad nuo 2024-ųjų metų visos bendrojo ugdymo mokyklos turės sudaryti sąlygas vaikams su specialiaisiais poreikiais ugdytis artimiausioje ugdymo įstaigoje kartu su savo bendraamžiais.
Nors ir dabar beveik 90 procentų specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų mokosi bendrojo ugdymo įstaigose, mokyklų bendruomenės ruošiasi šiam etapui ir gilinasi į temas, kurios yra svarbios. Viena iš jų – autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų integracija.