Kūno kultūros pamoka kitaip
Parašė Administratorius· 2017-02-22 18:10
Kompetentingo, kūrybiško kūno kultūros mokytojo darbas didina mokinių pasitikėjimą savimi, skiepija fizinio aktyvumo poreikį, nusiteikimą ieškoti, bandyti ir rasti fizinio ugdymosi įvairovę, skatina mokinius būti fiziškai aktyviais ne tik per kūno kultūros pamokas mokykloje, laisvalaikiu, bet ir visą gyvenimą.
Džiugu, kad Zarasų rajono kūno kultūros mokytojai yra aktyvūs, renkasi į seminarus, metodinius užsiėmimus, kuriuose tobulina dalykines kompetencijas, dalinasi gerąja darbo patirtimi. Vasario 15 dieną į Zarasų švietimo pagalbos tarnybos auditoriją rinkosi Zarasų rajono kūno kultūros mokytojai ir treneriai. Seminarą „Netradicinės fizinio aktyvumo formos pamokose, pratybose, laisvalaikiu“ pradėjo metodinio būrelio pirmininkė Virginija Triponienė. Ji apžvelgė Lietuvos kūno kultūros mokytojų asociacijos veiklos aktualijas ir naujoves, paragino mokytojus dalyvauti asociacijos veiklose, pristatė Audros Vilūnienės ir Laimos Trinkūnienės leidinį „Šiuolaikinė kūno kultūros pamoka: žaidimai“.
Išplėstos Naujienos
Kūno kultūros mokytojas ekspertas Algirdas Buičenka parengė ir skaitė pranešimą „Netradicinės fizinio aktyvumo formos“. Čia jam puikiai talkino šaunūs Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos mokiniai Lidija Vetrinytė, Valerija Sokolova ir Redas Guobys. Jie pristatė netradicinius lavinamuosius, kūrybinius užsiėmimus, kuriuos galima naudoti kūno kultūros pamokose arba laisvalaikiu. Šį kartą mokytojai trumpam tapo mokiniais ir turėjo atlikti jiems skirtas užduotis. O tai buvo nelengva – reikėjo ne tik pamiklinti pirštus, bet ir gerai pagalvoti kaip sudėlioti rebusus, atrišti mazgus, sustatyti figūras, įžvelgti, kur „dingsta“ detalės...
Išbandę įvairias užduotis, visi sutiko, kad netradiciniai ugdymo metodai, skatina mokinių mokymosi motyvaciją ir domėjimąsi kūno kultūra. Tai puiki galimybė lavintis ir turiningai praleisti laiką.

Zarasų švietimo pagalbos tarnybos informacija