Renginių grafikas
logo renginiu planas
UTA
ugdymo turinio atnaujinimas
TŪM
Tūkstantmečio mokyklų programa
ĮTRAUKUSIS
Itraukusis ugdymas
PROFESINIS ORIENTAVIMAS
profesinis
Pagalba
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: (8 385) 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
Akreditacija
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
UKRAINIEČIAMS
Anglų kalbos olimpiada ir konkursas
Zarasų švietimo centre sausio 14 d. vyko anglų kalbos olimpiada vienuoliktų klasių mokiniams ir anglų kalbos konkursas 9-10 klasių mokiniams.

Sveikiname Lietuvos mokinių anglų kalbos olimpiados 11 kl. mokiniams rajoninio etapo laimėtojus:

1 vieta - Karolis Staskevičius, Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija, mokytoja Anna Puzhene,
2 vieta - Aurimas Sližauskas, Zarasų „Ąžuolo“ gimnazija, mokytoja Aurelija Pledienė,
3 vieta - Greta Kibirkštytė, Dusetų Kazimiero Būgos gimnazija, mokytoja Audronė Macijauskienė.
Integruota atvira veikla Zarasų „Santarvės“ pradinėje mokykloje
Sausio 7-ą dieną Zarasų ,,Santarvės“ pradinėje mokykloje vyko atvira integruota veikla „Kelionė po H. K. Andersono pasakų pasaulį“ IV b klasėje, kurią vedė Turmanto pagrindinės mokyklos lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Giedrė Mičiūnienė. Pamokas stebėjo rajono pradinių klasių ir lietuvių kalbos mokytojai, mokyklos administracija.
Atviros veiklos tikslas buvo integruojant įvairius mokomuosius dalykus, taikant IKT metodą, supažindinti mokinius su įžymiausio pasakų kūrėjo H. K. Andersono biografija ir kūryba.
Mokiniai aktyviai dalyvavo veikloje, susipažino su H. K. Andersono pasakų pasauliu, skaitė pasakų ištraukas, įvardijo pasakų motyvus. Ketvirtokai buvo mokomi pagrįsti mintis, daryti išvadas. Gilindamiesi į autoriaus kūrybą, savarankiškai atliko lietuvių kalbos užduotis. Naudojantis įvairiais rašytojo gyvenimo ir kūrybos faktais, sprendė mokytojos parengtas matematikos užduotis.
Nuostabi išvyka
Lietuvos neformaliojo švietimo centras jau keleri metai vykdo mokinių profesinio orientavimo projektą „Ugdymo karjerai ir stebėsenos modelių sukūrimas ir plėtra bendrajame lavinime ir profesiniame mokyme“. Šiais, 2014 – 2015 mokslo metais, projekto tikslas - organizuoti kuo daugiau mokiniams skirtų pažintinių profesinio veiklinimo vizitų į įvairius mokymo centrus, įmones, įstaigas, organizacijas, kad mokiniai galėtų plačiau susipažinti su įvairiomis profesijomis – kauptų darbo patirtį, ugdytų profesinę motyvaciją.
Net 45 Turmanto ir Salako pagrindinių mokyklų mokiniams projekto lėšomis buvo organizuota išvyka į Uteną. Pirmiausia apsilankę Utenos kolegijos Verslo ir technologijų fakultete, buvome ne tik supažindinti su stojimo galimybėmis, sąlygomis ir profesijomis, tačiau čia buvo demonstruojamas - atliekamas tyrimas - vandens tinkamumo testas.
Epistolinio rašinio konkurso laimėtojai
Spalio 9-ąją minint Pasaulinę pašto dieną Lietuvos paštas tradiciškai skelbia Tarptautinį jaunimo epistolinio rašinio konkursą. Jau 44-ą kartą visame pasaulyje rengiamo konkurso šių metų tema –
„Parašyk laišką, kokiame pasaulyje nori užaugti“.

Sulaukėme dešimties darbų iš keturių rajono mokyklų. Dėkojame rašiusiems.

Vertinimo komisija, perskaičiusi juos, geriausiais pripažino šiuos darbus:
1 vieta - Ieva Baronaitė,
12 m., Zarasų Pauliaus Širvio progimnazija, mokytoja Vilma Valainienė;
2 vieta - Kostas Ragauskas,
13 m., Zarasų Pauliaus Širvio progimnazija, mokytoja Andželika Vitkūnienė;
3 vieta - Mykolas Dainys,
11 m., Zarasų r. Antazavės Juozo Gruodžio gimnazija, mokytoja Rima Kėblienė.

Laimėtojų darbai bus išsiųsti į Vilnių. Nacionalinė vertinimo komisija išrinks 6 geriausius laiškus, o laimėtojo laiškas bus išverstas į prancūzų kalbą ir siunčiamas Pasaulinės pašto sąjungos Tarptautiniam biurui.
Sveikiname!
Integravimo galimybės ir patirtis
Gruodžio 12 d. Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijoje vyko seminaras ,,Integravimo galimybės ugdymo procese". Programos vadovė – Renata Žemaitienė, Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė. Programa buvo skirta lietuvių kalbos, teatro, muzikos, dailės ir technologijų, informacinių technologijų mokytojams, klasių vadovams. Seminaro metu buvo diskutuojama apie mokinių kūrybiškumo ugdymą, bendruomeniškumo skatinimą vykdant integruotas veiklas, pasidalinta gerąja darbo patirtimi, parodant, kaip bendradarbiauja lietuvių kalbos, teatro, muzikos, dailės, informacinių technologijų, technologijų mokytojai Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijoje, skatindami vaikų kūrybiškumą, panaudodami netradicinės ugdymo aplinkos privalumus.
Seminare pranešimus skaitė Zarasų „Ąžuolo“ gimnazijos įvairių dalykų pedagogai. Programos vadovė Renata Žemaitienė supažindino seminaro dalyvius su darbotvarke, papasakojo kaip ruošė projektą ir skaitė pranešimą „Projektinė veikla ugdymo procese“.
Savitas žvilgsnis į miestą
Įsibėgėjus gruodžiui vis labiau pasiilgstame šviesių, šiltų akimirkų. Dažnas jas išsaugo atminty, kiti – įamžina eilėse ar mieliausius prisiminimus, išgyvenimus apgyvendina fotografijose. „Nuotraukose įamžinu gražias akimirkas, kurias noriu visuomet prisiminti”, – teigia Zarasų „Ąžuolo” gimnazijos mokinė, klubo „Lietus vitraže” narė Donata Ketlerytė, jau spėjusi pasidžiaugti savo pirmąja autorine fotografijų paroda gimnazijoje ir Zarasų švietimo centre.
Ką reiškia ši paroda jos autorei? „Prieš šią parodą mano nuotraukos buvo eksponuojamos gimnazijoje, dar anksčiau, 8-oje klasėje, Pauliaus Širvio progimnazijoje, poros mokytojų padedama buvau surengusi pirmą parodėlę, tačiau ši – man pati svarbiausia. Nuotraukos ir mintys miesto tema jau buvo subrandintos, jaučiausi geriausiai tam pasiruošusi. Ši paroda – tai maži žingsneliai į ateitį. Tikrai nemaniau, kad jau dabar galėsiu džiaugtis tokiu parodos atidarymu: kai matai, kaip salėje didėja žiūrovų skaičius, kai tave sveikina ir vadina jaunąja menininke, tokie žodžiai ir akimirkos motyvuoja tobulėti ir kurti toliau“, – dalijosi įspūdžiais Donata.
Miesto vaizdai, žinomi statiniai, siauros gatvelės bei kavinės – modernaus fotografo tematika, kurią pamėgo ir Donata. Paklausta, kodėl fotografijoje vaizduoja miestą, ji atsako: „Miestas – kad ir tas pats, bet niekada nebus toks pat. Norėjau parodyti kasdienišką miesto rutiną kitomis akimis, norėjau, kad žmonės susimąstytų, ar daug jiems reiškia tai, ką jie mato savo gyvenime kiekvieną dieną. O kas mane labiausiai žavi – miestas visiškai be kaukės, nė kiek nesuvaidintas; nei viena nuotrauka nebuvo specialiai „statyta“, nei vienas žmogus nepozavo.“