Renginių grafikas
logo renginiu planas
Pagalba
Skambinkite
Statistika
Prisijungti
Vardas

Slaptažodis



Pamiršai slaptažodį?
Prašyk naujo!.
Rekvizitai
Biudžetinė įstaiga
Savanorių g. 1, Zarasai, 32110
tel.: (8 385) 51785
el.p.: pedag.centras@zarasai.lt

Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas: 195401994
In English
logo anglu veliava
eValdžios vartai
„Skruzdėliuko Nežiniuko“ konkursas

Kas yra geriausia terapija ir veiksmingiausias vitaminas vaikams? Skaitymas balsu!

Be to, tai – pigiausias bei veiksmingiausias ugdymo būdas ir garantuotai smagus laikas drauge su brangiausiais! Vaikiškų knygelių autorė Rasa Dmuchovskienė drauge su leidykla „Jūsų Flintas“ kviečia dalyvauti konkurse!
Ką jums reikia padaryti? Tiesiog pasirinkti mėgiamiausią pasaką iš knygelių „Skruzdėliukas Nežiniukas“ ir įgarsinti ją. Video atsiųskite iki gegužės 27 d. į Skruzdėliuko Nežiniuko facebook paskyrą. Konkurse dalyvauti gali vaikai iki 10 metų.

Nepamirškite užpildyti dalyvio anketą!
Dalyvio anketą ir detalias konkurso sąlygas rasite ČIA
Finansinės pamokos smagiai
„Swedbank“ Finansų institutas drauge su šauniu trijų vaikų tėčiu Simonu Urbonu kuria knygelę, kuri padės tėvams, seneliams ir pradinių klasių mokytojams smagiai ir įdomiai su vaikais kalbėtis apie finansus.

KVIEČIAME SKAITYTI jos ištrauką ir susipažinti su Gilučių šeima – mama Agne, tėčiu Benu, mažaisiais Odre ir Majumi bei šuniuku Euru. Drauge su jais išmoktos finansinės pamokos bus ne tik naudingos, bet ir linksmos.

Mažiesiems taip pat siūloma susipažinti su taupymu, euru, pinigų istorija.
Pažiūrėkite PAMOKAS KITAIP.
Tai įtraukiančių, linksmų ir praktiškų pamokų ciklas. Per šias pamokas susipažinsite su pagrindinėmis finansinio raštingumo žiniomis, praktikomis ir patarimais, kurie naudingi kiekvienam.
Sveikatos ugdymo užduotys

Vilniaus miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuro specialistai parengė medžiagą mokiniams ir jų tėvams (globėjams).
Visa informacinė-metodinė medžiaga apima skirtingas sveikatos ugdymo sritis:
  • sveikatai palankią mitybą,
  • fizinį aktyvumą,
  • higienos įgūdžius,
  • emocinę sveikatą.
  • Medžiaga skirta ikimokyklinio amžiaus, 1–4 kl., 5–8 kl., 9–12 kl. mokiniams.

    Mokinių tėvus (globėjus) taip pat kviečiame susipažinti su rekomendacijomis, užduotimis, vaizdo įrašais.
    Mokyklos, vykdančios priešmokyklinį ir pradinį ugdymą, kviečiamos dalyvauti projekte finansiniam raštingumui stiprinti
    Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir organizacija „Lietuvos Junior Achievement“ skelbia mokyklų atranką ir kviečia dalyvauti bandomajame projekte finansiniam raštingumui stiprinti. Pretenduoti iki gegužės 25 d. gali mokyklos, vykdančios priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programas.

    Į projektą ketinama atrinkti 10 ugdymo įstaigų. Jų komandos dalyvaus mokymuose, kituose renginiuose apie finansinį raštingumą. Projektas skirtas mokytojams, mokiniams, įtraukia visą bendruomenę. Per projektą vaikai mokysis planuoti, analizuoti, skirstyti finansus, prisiimti asmeninę atsakomybę. Projektą užbaigs finansinio raštingumo mugė.

    Išsamią informaciją skaitykite ČIA
    Psichologo laiškas vaikams
    Labas! :)

    Mes, vaikų psichologai, norime pakalbėti su Tavimi apie Tave šiuo keistu laiku, vadinamu karantinu.
    Kai daugelis iš mūsų turime taip ilgai būti namuose, kyla įvairių jausmų. Vieniems namai yra saugi vieta, kurioje gera būti. Kiti labai pasiilgsta susitikimų su draugais, mokyklos. Yra vaikų, kuriems gali būti labai sunku atlaikyti šį ilgą buvimą namuose su šeima. Mes žinome keletą būdų, ką galėtum daryti, kad pasijaustum geriau.
  • Planuok savo dieną. Kai turi laisvo nuo pamokų laiko,- būtinai skirk jo savo pomėgiams: -
  • Skaityk knygas, žurnalus, komiksus -
  • Rašyk dienoraštį, o gal knygą? -
  • Piešk - tikrai geras metas patobulinti šį įgūdį -
  • Sportuok, šok - laisvai ar pagal internete esančius pasiūlymus -
  • Žaisk su augintiniu - gal išmokysi jį naujo triuko? -
  • Užsiimk rankdarbiais - gal pavyks ką nors numegzti, pasiūti ar išsiuvinėti? -
  • Fotografuok tai, kas patinka ar tai, kas vyksta aplink: nuotraukos bus vertingos, nes laikas istorinis. -
  • Palaikyk ryšį su draugais - pasinaudok senovinėmis (rašyti laiškus vėl tampa madinga) ar šiuolaikinėmis technologijomis (karantinas - ne priežastis apleisti draugus). -
  • Svajok. Ši situacija kažkada pasikeis ir vėl gali tekti imtis daugybės veiklų. Geras laikas sustoti. Pailsėti. -
  • Gerai išsimiegok. Net jei nereikia eiti į mokyklą, laikykis miego režimo. Tai reikšmingai prisidės prie geresnės tavo savijautos.
  • Jei Tau kartais kyla nerimas, jaudulys,- suprask, kad taip jaustis karantino metu yra normalu. Jei visgi sunkūs jausmai užsitęsia, negali pailsėti, atlikti kasdienių užduočių, nebedžiugina anksčiau mėgtos veiklos, jei neturi ar nežinai, su kuo galėtum pasikalbėti apie tai, kas Tau sunku, Tu gali: Paskambinti arba parašyti mokyklos psichologui.
    Gal ji ar jis paliko telefono numerį klasės auklėtojai? Galbūt mokyklos psichologo elektroninis paštas yra mokyklos internetiniame puslapyje? Klausk drąsiai. Nelik vienas ar viena su sunkumais.
    Gali skambinti ir rašyti, tiek, kiek Tau reikia. Drauge sunkumus įveiksime lengviau ir greičiau!
    Tu gali pasirūpinti savimi!
    Namuose būti ne visuomet lengva.
    Tad skambink, rašyk arba susisiek žinutėmis!

    Psichologai

    Ikimokyklinio amžiaus vaikų (3–6 m.) ugdymas karjerai: prielaidos, programa, užsiėmimų aprašai

    Pasaulio pedagogai ir psichologai sutaria, kad ugdymas karjerai prasideda jau ankstyvoje vaikystėje (3–6 metų).
    Šioje srityje mes esame kelio pradžioje: kol kas trūksta teorinių, metodinių darbų praktinių rekomendacijų.
    Bent iš dalies šiai spragai užpildyti LIETUVOS MOKINIŲ NEFORMALIOJO ŠVIETIMO CENTRAS siūlo šią metodinę priemonę, kurioje rasite ugdymo karjerai psichologines didaktines prielaidas, parengtą šio amžiaus vaikams ugdymo karjerai programą ir – kas labai svarbu ikimokyklinio amžiaus vaikų pedagogams – metodines rekomendacijas (aprašus) praktiniams užsiėmimams.

    METODINĖ PRIEMONĖ
    Tėvams apie ankstyvojo amžiaus vaiko kalbos ugdymą
    • Kalbėkite lėtesniu tempu, trumpais sakiniais, aiškiai tardami žodžius. Palaikykite akių kontaktą.
    • Kartokite žaislų, buities daiktų pavadinimus.
    • Komentuokite atliekamus veiksmus: „Dabar valgysime pusryčius. Atsisėsime prie stalo. Valgysime košę. Įpyliau tau arbatos. Po to eisime į lauką. Reikia sudėti žaislus į dėžę...“.
    • Drauge su vaiku lipdykite, spalvinkite, karpykite, konstruokite. Dirbant pirštukais sparčiau vystosi kalba.
    • Kalbėkite tik gramatiškai taisyklinga kalba, nekartokite vaiko blogai tariamų žodžių̨.
    • Skatinkite vaiką užduoti klausimų, prašydami pasirinkti: „Ko norėtum obuolio ar kriaušės? Kokio obuolio norėtum – didelio ar mažo, raudono ar geltono?“
    • Skatinkite vaiką įsiklausyti į aplinkos garsus, juos išskirti, pavadinti: „Tai lėktuvo ūžimas, automobilio signalo pypsėjimas, lietaus lašų barbenimas ir pan.“
    • Palaikykite vaiko norą tarti, kartoti žodelius. Nepatariame sakyti vaikui, kad jis ne taip pasakė. Neverskite kartoti žodžio, kol jis nemoka ištarti visų garsų.
    • Klausykitės vaiko atidžiai, leiskite jam užbaigti savo mintį.
    • Pažaiskite žaidimą „Kas ką veikia?“. Pamatę kokį nors gyvūną – paukštį, vabzdį, drugelį, pasakykite, kaip atrodo, ką veikia, kaip juda. Pvz., varna – didelė, juoda, ji vaikštinėja, dairosi, ieško maisto, lesa, plasnoja, skrenda, karksi.
    • Nekritikuokite savo vaikų, o stenkitės suprasti ir padėti. Girkite juos!

    Naudingos nuorodos: http://www.ikimokyklinis.lt/ http:///www.vilniauslogopedai.lt/ http://www.ziburelis.lt/programeles