Mokyklos vadybinių sprendimų įtaka ugdymo ir mokymosi proceso kokybei
Labai svarbu, kad Lietuvos pedagoginė bendruomenė bei plačioji visuomenė susipažintų su šiais leidiniais ir juos naudotų kaip mokomąją medžiagą kvalifikacijos tobulinimui.
Gerosios darbo patirties sklaidos seminaras vyko ir Zarasų švietimo centre. Jį vedė Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros lektorės, Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo skyriaus vedėja Laima Gudaitė ir Mokymų ir išorės vertintojų akreditavimo skyriaus vedėja Vida Kamenskienė. Seminaras buvo skirtas savivaldybės įvairaus lygmens švietimo darbuotojų mokymuisi. Tai viena iš naujesnių veiklos tobulinimo formų, kur rajono švietimo įstaigų vadovai galėjo išanalizuoti savo mokyklos vadybos įtaką ugdymo proceso tobulinimui ir išsiaiškinti gerosios patirties panaudojimo galimybes.
Švietimo centro metodininkė Laima Mikitienė
Nuotraukose — akimirkos iš seminaro.
Gerosios darbo patirties sklaidos seminaras vyko ir Zarasų švietimo centre. Jį vedė Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros lektorės, Mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo skyriaus vedėja Laima Gudaitė ir Mokymų ir išorės vertintojų akreditavimo skyriaus vedėja Vida Kamenskienė. Seminaras buvo skirtas savivaldybės įvairaus lygmens švietimo darbuotojų mokymuisi. Tai viena iš naujesnių veiklos tobulinimo formų, kur rajono švietimo įstaigų vadovai galėjo išanalizuoti savo mokyklos vadybos įtaką ugdymo proceso tobulinimui ir išsiaiškinti gerosios patirties panaudojimo galimybes.
Švietimo centro metodininkė Laima Mikitienė
Nuotraukose — akimirkos iš seminaro.