Gyvenimo įgūdžių formavimas Dusetų lopšelyje – darželyje „Sartukas“
Neatsitiktinai ugdymo įstaigai keliami reikalavimai padėti vaikui atrasti identiškumą ir mokyti branginti gyvenimą, tenkinti saugumo, prieraišumo, meilės, dėmesio ir pagarbos poreikius. Mūsų pareiga išmokyti vaikus būti laimingais, mokėti džiaugtis. Didžiausią įtaką vaikui daro šeima. Tėvai sąmoningai ar nesąmoningai moko vaikus kaip reaguoti į stresą, kitus negatyvius reiškinius, bendravimo su aplinkiniais įpročius. Ikimokyklinė įstaiga prisideda prie įpročių ugdymo. Todėl reikia numatyti konkrečius uždavinius, kaip lavinti bei ugdyti vaiką, įtraukti tėvus, kad būtų užtikrintas ugdymo vientisumas.
Seminare buvo trumpai pristatytas vaikų lopšelio – darželio „Sartukas“ vykdomas projektas „Kad sveiki būtų vaikai“. Visas ikimokyklinių įstaigų pedagoges sužavėjo tvarka, švara vaikų grupėse ir teritorijoje, o ypač sudarytos puikios sąlygos mažųjų auklėtinių ugdymui ir lavinimui.
Metodininkė Laima Mikitienė
Seminare buvo trumpai pristatytas vaikų lopšelio – darželio „Sartukas“ vykdomas projektas „Kad sveiki būtų vaikai“. Visas ikimokyklinių įstaigų pedagoges sužavėjo tvarka, švara vaikų grupėse ir teritorijoje, o ypač sudarytos puikios sąlygos mažųjų auklėtinių ugdymui ir lavinimui.
Metodininkė Laima Mikitienė